Miejsce konferencji:
Aula Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5a, 95-063 Rogów
Termin konferencji:
26-28 września 2025 roku
Zgłoszenia:
Konferencja ma charakter otwarty. Zgłoszenie udziału następuje przez wypełnienie i odesłanie do 10 września 2025 roku karty zgłoszenia. Po tym terminie zgłoszenia uczestnictwa nie będą przyjmowane. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Na stronie konferencji jest prowadzona lista uczestników. Prosimy o sprawdzenie zgłoszenia na liście.
Walny Zjazd KOO ma charakter zamknięty tylko dla członków posiadających opłacone składki (można będzie opłacić w dniu Zjazdu).
Koszt uczestnictwa:
Noclegi:
Rezerwacja noclegów przewidziana we własnym zakresie w Domu Studenckim „Jodełka”, „Pod bukiem”, ul. Leśna 5a, 95-063 Rogów pod nr telefonu 22 593 30 61. Cennik: https://akademiki.sggw.edu.pl/domy-studenckie/cennik/
Referaty i postery:
Zgłoszenia propozycji referatów i posterów w postaci krótkiego (do 10 zdań) streszczenia przyjmowane są do 1 września 2025 r. pod adresem:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
O przyjęciu referatów i posterów decyduje Komitet organizacyjny Konferencji.
Uwaga! Zgłoszenie referatu lub posteru nie jest równoznaczne ze zgłoszeniem uczestnictwa. Wszystkie osoby, które planują wziąć udział w konferencji prosimy o przesłanie karty zgłoszenia udziału. Karty zgłoszenia udziału nie należy przesyłać jeśli nie planuje się przyjazdu na konferencję, pomimo współautorstwa referatu.
Zakwaterowanie:
Obiekty ZDS “Jodełka” w Rogowie, ul. Leśna 5 , 95-063 Rogów. Kwaterowanie możliwe całą dobę.
RODO:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Komitet Ochrony Orłów. Informacja dotycząca zasad przetwarzania danych dostępna jest pod adresem: http://www.koo.org.pl/ Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
– zamieszczenie imienia i nazwiska uczestnika oraz nazwy reprezentowanej instytucji na liście uczestników na stronie www konferencji
– upublicznienie wizerunku na stronie www i na Facebooku organizatora
– otrzymywanie na podany e-mail informacji o konferencjach organizowanych przez CEPL
Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na któreś z powyższych, prosimy o przesłanie informacji na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.